Successfull



Let me introduce myself, har nyligen tagit studenten gick Handel och Administrations programmet med inriktining turism på Nyströmska Skolan. Intresset för kläder har alltid funnits, mer eller mindre. På senare tid har intresset blivit större och nu har jag tänkt inspirera och bli inspirerade av andra bloggare. Mitt drömyrke är egenföretagare inom handel, självklart en egen butik med ett eget märke.

Med mycket vilja och tid så kommer troligtvis mitt drömyrke gå i upplevelse, förmodligen. Annars så är jag en kreativ person som gillar att hålla på med allt möjligt som håller mig syssesatt i timmar. Allt ifrån att måla, photoshop och skriva. Har ni tur får ni se några utav mina mästerverk!


Det där var alltså en presentation från en annan blogg som jag drev för cirka ett år sedan. "Mitt drömyrke är egenföretagare inom handel, självklart en egen butik med ett eget märke." Jag håller nog fortfarande fast vid det, och jag är på god väg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0